Gladiator MMA
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Gladiator MMA Forum
 
HemLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Allmänt skrivande

Gå ner 
+3
milad failli
YouKnowMe
Ivan The Spider
7 posters
FörfattareMeddelande
Ivan The Spider

Ivan The Spider


Antal inlägg : 7
Join date : 10-03-23
Age : 30

Allmänt skrivande Empty
InläggRubrik: missat något?   Allmänt skrivande Icon_minitimefre mar 26, 2010 9:09 pm

Shoo killar! Very Happy Jag kunde inte komma på träningen i onsdags och torsdags, hade mycket plugg Crying or Very sad
Skulle va snällt och berätta om ni gick igenom något specielt ? Hoppas jag inte har missat mycket Smile

___________________
Ses på mattan..
Till överst på sidan Gå ner
YouKnowMe

YouKnowMe


Antal inlägg : 5
Join date : 10-03-24
Age : 29
Ort : Backa

Allmänt skrivande Empty
InläggRubrik: Sv: Allmänt skrivande   Allmänt skrivande Icon_minitimefre mar 26, 2010 9:54 pm

inte så mkt faktist onsdags repiterade vi lite på sprawl defens å escapes om ja minns rätt å torsdag körde vi 4 minuters matcher hela träningen så du har inte missat något nytt iaf Wink
Till överst på sidan Gå ner
Ivan The Spider

Ivan The Spider


Antal inlägg : 7
Join date : 10-03-23
Age : 30

Allmänt skrivande Empty
InläggRubrik: Sv: Allmänt skrivande   Allmänt skrivande Icon_minitimefre mar 26, 2010 10:31 pm

Tack så mycket, sköt och höra Cool
Till överst på sidan Gå ner
milad failli

milad failli


Antal inlägg : 12
Join date : 10-03-31
Age : 37
Ort : Göteborg

Allmänt skrivande Empty
InläggRubrik: KRIG, KRIG, KRIG, KRIG & ÄN MER KRIG   Allmänt skrivande Icon_minitimeons mar 31, 2010 1:19 am

hehehehe, grabbar, grymt bra lag och bra sammankoppling känns det som. Och grymma pass, känner av det i kroppen varje träning när man går hem. Börjar påminna mig om mina gamla glansdagar när vi hade Amerikansk Fotboll. Det gäller nu bara och kriga, kriga, kriga fram tills det går nåogt mer och kriga. Och kriga något mer. Mer än så kan jag inte säga.
Och till Rej, för att han är bäst. Men det är bara för att han fixade mitt account så att jag kan och småglo lite på hemsidan och se vad som försigår. Prepare for the slams snart mina herrar, väldigt snart Wink hahahaha.
Och Rej, ett bra fysmoment också. Som vi körde i Amerikansk fotboll by the way, fet som fan för kondition och ben och armar. Vi kallade den för "The Bearwalk". Man gick ner på alla fyra i praktikten, så fick man röra på sig i cirklar eller så kan man också använda hela mattan. Mycket balans som det handlar om och mycket benrörelser och armrörelser.
TESTA DENNA MOMENT REJ!
Och for the record: Man måste hålla på fram och tillbaka såhär i ett par minuter också. Innan det började kännas. Riktigt tunga grabbar i vårat lag, Milad...you know who I mean :p kan börja nog känna av det nästan direkt. Det var på grund av sådana fys som vi också vann matcherna bland annat.
Hayat, en gång i tiden Wink
Till överst på sidan Gå ner
Erik




Antal inlägg : 3
Join date : 10-03-27

Allmänt skrivande Empty
InläggRubrik: bra tränings pass   Allmänt skrivande Icon_minitimetor apr 01, 2010 11:08 pm

sup bröder


tänkte bara lägga topcit så jag når 500 så jag kan få den T shirt som ray snackade om Very Happy

i alla fall värsta träning idag måste varit den roligaste tränings pass. fyss i slutet va fan skit bra också


glöm inte köpa AKKI shorts köpte mina idag 500 kr för medlems pris annars var det 650 kr.


och kolla in denn klippen fan roligt som fan

https://www.youtube.com/watch?v=mEhgeyoSnVg&playnext_from=TL&videos=7OYHWBDafQw


/MVH Erik


Senast ändrad av Erik den fre apr 02, 2010 3:23 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Milad
Moderator
Moderator
Milad


Antal inlägg : 10
Join date : 10-03-23
Age : 36
Ort : Göteborg

Allmänt skrivande Empty
InläggRubrik: Sv: Allmänt skrivande   Allmänt skrivande Icon_minitimefre apr 02, 2010 3:47 am

Grabbar vi måste hålla oss till ämnet och inte överfylla forumet med olika topics, Horses?

Titta igenom forumet först för att se ifall erat inlägg skulle passa in på en tråd, om inte så skapa en ny tråd annars så blir det för mycket.

Mvh/ Milad
Till överst på sidan Gå ner
http://dontbesquared.com
Milad
Moderator
Moderator
Milad


Antal inlägg : 10
Join date : 10-03-23
Age : 36
Ort : Göteborg

Allmänt skrivande Empty
InläggRubrik: Allmänt skrivande   Allmänt skrivande Icon_minitimefre apr 02, 2010 9:12 pm

Grabbar här kan ni skriva om allt ni vill!

Kom ihåg att ha respekt för varandra, inget överdrivande och svärande!
Till överst på sidan Gå ner
http://dontbesquared.com
milad failli

milad failli


Antal inlägg : 12
Join date : 10-03-31
Age : 37
Ort : Göteborg

Allmänt skrivande Empty
InläggRubrik: Frank Mir Vs Roy Nelson   Allmänt skrivande Icon_minitimesön apr 04, 2010 10:48 pm

Den här är fighten är ett måste, trots sin mage, visar Roy en fysik som e sjuk. Mir, trots sin muskelmassa och all sin träning, blir trött redan efter fem minuter.


www.youtube.com/Frank Mir Vs Roy Nelson at Grapplers Quest World's Largest Event
2003. Vi ses imorgon grabbar Wink
Till överst på sidan Gå ner
Saman

Saman


Antal inlägg : 6
Join date : 10-03-22
Age : 35

Allmänt skrivande Empty
InläggRubrik: Sv: Allmänt skrivande   Allmänt skrivande Icon_minitimemån apr 05, 2010 11:11 pm

har blivit sjuk så missade dagens träning, palla inte göra alla sjuka med en vecka kvar till tuneringen... med de vore skit grymt o någon kunde skicka ett pm om vad ni gjorde idag king
Till överst på sidan Gå ner
Saman

Saman


Antal inlägg : 6
Join date : 10-03-22
Age : 35

Allmänt skrivande Empty
InläggRubrik: Sv: Allmänt skrivande   Allmänt skrivande Icon_minitimemån apr 05, 2010 11:16 pm

Milad dina länkar funkar inte... ville se den !
Till överst på sidan Gå ner
YouKnowMe

YouKnowMe


Antal inlägg : 5
Join date : 10-03-24
Age : 29
Ort : Backa

Allmänt skrivande Empty
InläggRubrik: Sv: Allmänt skrivande   Allmänt skrivande Icon_minitimemån apr 19, 2010 6:58 pm

kan inte komma idag e tvääääär sjuk Crying or Very sad vet inte om ja kommer imon heller -.-
Till överst på sidan Gå ner
ShockWave

ShockWave


Antal inlägg : 5
Join date : 10-03-25

Allmänt skrivande Empty
InläggRubrik: Sv: Allmänt skrivande   Allmänt skrivande Icon_minitimetor maj 13, 2010 12:38 am

Saman skrev:
Milad dina länkar funkar inte... ville se den !

https://www.youtube.com/watch?v=VPTgegc19lY
Till överst på sidan Gå ner
ShockWave

ShockWave


Antal inlägg : 5
Join date : 10-03-25

Allmänt skrivande Empty
InläggRubrik: Sv: Allmänt skrivande   Allmänt skrivande Icon_minitimetor maj 13, 2010 12:41 am

milad failli skrev:
Den här är fighten är ett måste, trots sin mage, visar Roy en fysik som e sjuk. Mir, trots sin muskelmassa och all sin träning, blir trött redan efter fem minuter.


www.youtube.com/Frank Mir Vs Roy Nelson at Grapplers Quest World's Largest Event
2003. Vi ses imorgon grabbar Wink

Muskelmassan gör att han gasar snabbare. Behövs mycket mer syre när du
är muskelös.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Allmänt skrivande Empty
InläggRubrik: Sv: Allmänt skrivande   Allmänt skrivande Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Allmänt skrivande
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Gladiator MMA :: MMA/SW/BJJ-
Hoppa till: