Gladiator MMA
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Gladiator MMA Forum
 
HemLatest imagesBli medlemLogga in

 

 NY BLOGG!!!!!!!!!!

Gå ner 
+3
Zimba
Robban
Admin
7 posters
FörfattareMeddelande
Admin
Admin
Admin
Admin


Antal inlägg : 45
Join date : 10-03-20

NY BLOGG!!!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: NY BLOGG!!!!!!!!!!   NY BLOGG!!!!!!!!!! Icon_minitimemån maj 17, 2010 1:21 pm

Shoo team

Blev tillfrågad om jag ville börja blogga på en ny site som heter "don't be squared"
jag har tackat ja, och har redan börjat blogga. Kommer att skriva mest om MMA, våra träningar och tävlingar. Lägga upp videos o bilder med Laughing

Följ min blogg!!! här é länken: http://dontbesquared.com
NY BLOGG!!!!!!!!!! Dbs_header
Till överst på sidan Gå ner
https://gladiatormma.swedishforum.se
Robban
Moderator
Moderator
Robban


Antal inlägg : 23
Join date : 10-03-20

NY BLOGG!!!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: NY BLOGG!!!!!!!!!!   NY BLOGG!!!!!!!!!! Icon_minitimetis maj 18, 2010 1:23 pm

Nice! cheers
Till överst på sidan Gå ner
Zimba

Zimba


Antal inlägg : 2
Join date : 10-05-13
Ort : gbg

NY BLOGG!!!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Grymt Ray!!!   NY BLOGG!!!!!!!!!! Icon_minitimetis maj 18, 2010 1:24 pm

Killar in och läs coach ray`s blogg. kom ihåg all reklam är bra reklam för klubben jocolor

ps: milad gör oss alla en tjänst och håll dej bort från att kommentera Rays eventuella felstavningar lol!
Till överst på sidan Gå ner
Milad
Moderator
Moderator
Milad


Antal inlägg : 10
Join date : 10-03-23
Age : 36
Ort : Göteborg

NY BLOGG!!!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: NY BLOGG!!!!!!!!!!   NY BLOGG!!!!!!!!!! Icon_minitimetis maj 18, 2010 2:28 pm

In och supporta!

Gå bli medlem i gruppen på facebook!
Till överst på sidan Gå ner
http://dontbesquared.com
milad failli

milad failli


Antal inlägg : 12
Join date : 10-03-31
Age : 37
Ort : Göteborg

NY BLOGG!!!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: NY BLOGG!!!!!!!!!!   NY BLOGG!!!!!!!!!! Icon_minitimeons maj 19, 2010 7:32 pm

Milad skrev:
In och supporta!

Gå bli medlem i gruppen på facebook!
zimba, come on man. Det har gått två år nu, du vet det finns två Milad. En Failli, och en Tahmas. Menar du den stora killen eller mig?
Jag har väl ändå aldrig kommenterat hans stavfel? (Från Failli)
Till överst på sidan Gå ner
Zimba

Zimba


Antal inlägg : 2
Join date : 10-05-13
Ort : gbg

NY BLOGG!!!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: milad med muschen   NY BLOGG!!!!!!!!!! Icon_minitimetor maj 20, 2010 12:19 am

han jag menar är milad med muschen =)som du ser står det eventuella stavfel! ingen som sagt att du gjort det än hehe
om du undrar vem zimba är så kommer jag visa dej det på träningen när du ligger under mig och klappar i mattan!!!


såg nu att det är milad "the much" failli jag menar "are you sure zimba" "yes 100% sure"=)
Till överst på sidan Gå ner
jonna




Antal inlägg : 10
Join date : 10-03-31

NY BLOGG!!!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: NY BLOGG!!!!!!!!!!   NY BLOGG!!!!!!!!!! Icon_minitimetor maj 20, 2010 12:57 pm

Admin skrev:
Shoo team

Blev tillfrågad om jag ville börja blogga på en ny site som heter "don't be squared"
jag har tackat ja, och har redan börjat blogga. Kommer att skriva mest om MMA, våra träningar och tävlingar. Lägga upp videos o bilder med Laughing

Följ min blogg!!! här é länken: http://dontbesquared.com
NY BLOGG!!!!!!!!!! Dbs_header
coach du är ju grym på att blogga!!!!!!!!!!
Till överst på sidan Gå ner
milad failli

milad failli


Antal inlägg : 12
Join date : 10-03-31
Age : 37
Ort : Göteborg

NY BLOGG!!!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: NY BLOGG!!!!!!!!!!   NY BLOGG!!!!!!!!!! Icon_minitimefre maj 21, 2010 1:56 pm

jonna skrev:
Admin skrev:
Shoo team

Blev tillfrågad om jag ville börja blogga på en ny site som heter "don't be squared"
jag har tackat ja, och har redan börjat blogga. Kommer att skriva mest om MMA, våra träningar och tävlingar. Lägga upp videos o bilder med Laughing

Det är ingen fara, förstår att du gillar hetssnack och så. Men eftersom jag aldrig har kommenterat Rejs stavfel så kan du inte ha menat mig. Strypa mig? Nja, det kan bli lite svårt Zimba my friend. Så vi får se, be your best baby. Wink Ses vi på måndag eller Tisdag, så får vi se hur mycket det går för dig. Vet inte ens en gång vem av alla dom du är. Haha :p ^^
Följ min blogg!!! här é länken: http://dontbesquared.com
NY BLOGG!!!!!!!!!! Dbs_header
coach du är ju grym på att blogga!!!!!!!!!!
Till överst på sidan Gå ner
milad failli

milad failli


Antal inlägg : 12
Join date : 10-03-31
Age : 37
Ort : Göteborg

NY BLOGG!!!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: NY BLOGG!!!!!!!!!!   NY BLOGG!!!!!!!!!! Icon_minitimefre maj 21, 2010 1:59 pm

Zimba skrev:
han jag menar är milad med muschen =)som du ser står det eventuella stavfel! ingen som sagt att du gjort det än hehe
om du undrar vem zimba är så kommer jag visa dej det på träningen när du ligger under mig och klappar i mattan!!!


såg nu att det är milad "the much" failli jag menar "are you sure zimba" "yes 100% sure"=)

Milad "the much" failli? Haha, sen när fick jag den där smeknamnet? Klappar i mattan? Jag tror att du får ta och vända på det där, så får vi väl se vem som klappar ut vem. Hihi... jopp, jag förstod att han hade lite stavfel. Men jag är redan van vid att folk kan ha det där lilla felet, men be your best....så får vi se :p hihi
Till överst på sidan Gå ner
Saman

Saman


Antal inlägg : 6
Join date : 10-03-22
Age : 35

NY BLOGG!!!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Don't Be Squared !   NY BLOGG!!!!!!!!!! Icon_minitimetor jul 15, 2010 9:29 pm

Undrar ni vad Coach Ray gör nu på sommaren är det bara och läsa hans blogg på Don't Be Squared
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





NY BLOGG!!!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: NY BLOGG!!!!!!!!!!   NY BLOGG!!!!!!!!!! Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
NY BLOGG!!!!!!!!!!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Gladiator MMA :: MMA/SW/BJJ-
Hoppa till: